sobota, 21 lipca 2012

Plany na sierpień

Cóż lipiec już prawie się kończy i trzeba napisać plany na ostatni miesiąc wakacji - sierpień. Zobaczyłem, że większość pisze plany na wakacje. Jednak ja napiszę sobie plany na konkretny miesiąc.Wszystkie postępy będę zapisywał w moim zeszycie. Więc zacznijmy od planów językowych :

1. Angielski - przeczytać 150 stron jakiejkolwiek książki albo i więcej jak się uda. Przy okazji przerobić jeden temat codziennie z mojej książki. Zrobić w każdym dziale dużo ćwiczeń z danej gramatyki czyli nie tylko te z książki, ale też z książki "Advanced Grammar" i z internetu


2. Niemiecki - postaram się codziennie zamieszczać posty. Zrobić ćwiczenia związane z gramatyką niemiecką. Codziennie co najmniej jeden rozdział książki "Niemiecki Gramatyka" wyd.Edgara


3. Francuski - na razie powtórka tego, czego się nauczyłem


Inne plany :


1. Biologia - powtórzyć materiał z całego gimnazjum. Idę do klasy biologiczno-chemicznej, więc muszę się wykazać jakąś wiedzą, a przy okazji przygotować się do olimpiady. Może się uda, a może nie ! Lecz dlaczego nie spróbować.


2. Sport - wstać i porobić 10 brzuszków i codziennie zwiększać liczbę o 5/10 zależy, ile dam radę. Jestem twardy, więc będę zwiększać o 10, ale też trzeba z umiarem, aby nie przeciążyć mięśni. Wieczorem bieg od 20 do 30 minut.


3. Zdrowie - niedługo będę miał założony na zęby aparat, ale już muszę zacząć się przyzwyczajać 3-5 razy dziennie myć zęby. Poza tym ćwiczyć stopę. Mam płaskostopie, więc muszę ją wyćwiczyć podnosząc wysoko piętę i trzymając na podłodze palce. Również jakieś ćwiczenia na kręgosłup. Jazda rowerem też około 20-30 minut do sklepu po jakieś produkty poprawiające przemianę materii. Przy okazji chcę trochę wyrobić mięśni i schudnąć trochę.


4. Obejrzeć w końcu cały serial "El Internado", który ma około 60 odcinków. Jest strasznie długi, bo odcinek trwa z 1,5 godziny.


To chyba tyle i do zobaczenia !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz