poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Organizacja czasu

W poprzednim poście zamieściłem notkę o organizerze. Niestety nie kupiłem żadnego, ponieważ były bardzo drogi. Było w nim kilkanaście kartek (ok.100), a cena wahała się od 20 do 30 złoty. Uświadomiłem sobie, że nie będę wyrzucał pieniędzy w błoto. Po drugie organizer jest dość duży, w formacie kartki A4, co mi też nie pasowało . Przecież ja miałem notować w nim tylko rzeczy związane z szkołą. Wolę nosić mniejszy zeszyt niż taki ogromny. Dlatego też zakupiłem normalny 80 kartkowy zeszyt w kratkę. Kartkę podzieliłem z jednej strony na dwie części i z drugiej strony na dwie części, co w sumie wychodzi miejsca na 320 dni czyli idealnie tyle, ile mi potrzeba.

Zeszyt jest również za mały, aby można go było podzielić na dwa działy Języki i Szkołę. Dlatego pod datą postanowiłem, że będę pisał moje plany na ten dzień, a oddzielać je będę kolorami. Wydaje mi się, że to najlepsze rozwiązanie, a przy okazji mam kolorowy zeszyt, który wygląda estetycznie i aż chce się w nim zapisywać notatki. Na marginesie zapisuję godziny, jeśli mam jakieś spotkanie albo uroczystość np. rozpoczęcie roku szkolnego



W środku ( z boku napisałem sobie taką legendę czyli jakim kolorem, co mam zaznaczać ;) )





A tak wygląda okładka ;)

6 komentarzy:

  1. Zainspirowałeś mnie tym wpisem! :) Świetny pomysł i trochę zgapię od ciebie jak będę opracowywał planowanie mojego kalendarza. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ! A co ty na to, abyśmy mieli inny kontakt. Masz może skype bądź facebooka ? A przy okazji podoba mi się twój post o kalendarzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, ja też szukałam orgaznizera. Ceny wygórowane sa, nie zaprzeczę a poza tym znając mnie rzuciłabym go w kąt po tygodniu więc chyba też zrobię sobie taki zeszycik, już czwarty to chyba będzie. Jak widać w moim życiu porządek jest tylko od święta ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie. Kiedyś miałem taki kalendarz i starczył na tydzień potem zapomniałem o nim aż w końcu go znalazłem, więc rozumiem cię, ale spróbuję wytrwać

      Usuń
  4. Świetny pomysł. Mam nadzieję ze moj kalendarz nie odejdzie w zapomnienie. :)

    OdpowiedzUsuń