czwartek, 23 sierpnia 2012

Szkoła się zbliża

Hej ! Zostało jeszcze około 1,5 tygodnia do szkoły. Moje przygotowania jeszcze trwają. W pierwszej klasie liceum chciałbym wypaść jak najlepiej dlatego oglądam sporo filmików na youtubie. Znalazłem kilka filmików o tym, jak się dobrze uczyć i jak poprawnie powinno robić się notatki. Jedyną wadą jest to, że wykład prowadzi profesor z Ameryki i trzeba mieć jakąś znajomość angielskiego. Okazuje się, że powtórzenia, które znajdują się w naszych podręcznikach są bardzo przydatne. Prawdopodobieństwo wystąpienia pytania dotyczącego tego powtórzenia wynosi od 70 - 90 %. Ciekawe,co nie ? Wstawiam jeden z filmików. Wykładowca jest naprawdę świetny. Nie zdążyłem obejrzeć wszystkich filmików, ale zamierzam je w najbliższym czasie zobaczyć.





Przy okazji postanowiłem sprawić sobie organizer z dowolnego zeszytu. Wpisuję w nim datę i zadania, które mam zrobić na dzisiaj.  Podzieliłem go na dwie kategorie : Szkoła i Języki.  Mam na dzieję, że mój plan się powiedzie i porzucę go z zapisanymi kilkoma stronami. Może wstawię później zdjęcia. Adios !!!

1 komentarz:

  1. Ja też mam zamiar wstawić moje ulubione filmiki. A ja czekam na zdjęcia organizera! :)

    OdpowiedzUsuń