środa, 22 sierpnia 2012

Plany do końca 2012 roku

Wczoraj zobaczyłem, że wiele osób robi plany, które będzie realizować w następnym miesiącu bądź w nadchodzącym roku szkolnym. Dzisiaj też bym chciał się podzielić z wami moimi planami. Przedział czasowy określiłem jako od 1 września do 31 grudnia czyli do końca roku 2012 do 24:00.



Mam na razie 13 punktów, ale próbuję dopełnić do 15. Najważniejszym dla mnie celem językowym jest punkt 4 czyli zdobyć FCE. Przygotowania zacząłem od sierpnia i mam nadzieję, że zdobędę ten poziom. Chciałbym uzyskać z egzaminu ocenę A albo B, która by mnie bardzo satysfakcjonowała. 

Zacząłem też używać Anki. Wczoraj ściągnąłem, ale jeszcze nie zdążyłem wklepać tam słówek. Ciekawy program znacznie ułatwia naukę języków.

Obiecałem wam, że wstawię mój wymyślony alfabet i oto go mam. Niektóre rzeczy w trakcie pisania jeszcze   zdołałem wymyślić, ale to już zakończony i zatwierdzony alfabet.



Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Życzę powodzenia w postanowieniach! A z alfabetu najbardziej podoba mi się literka h :D Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki i nawzajem. A pokażesz mi swój kiedyś alfabet ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alfabetu niestety nie, ale pismo jest w jednym z wpisów. :)

      Usuń