środa, 29 sierpnia 2012

Wymagania na B2 z języka angielskiego

Wczoraj przeglądając internet trafiłem na stronę, gdzie opisane są wymagania gramatyczne jak i leksykalne, aby móc zdawać na certyfikat B2 z języka angielskiego czyli FCE. Postanowiłem, że przepisze je do mojego notesu językowego i tam będę mógł spokojnie oznaczać pozycje, które już przerobiłem. Wymagań gramatycznych jest sporo, ale cóż dla językowców. Z tego, co przeczytałem, gdy już napisałem te wymagania sporo już umiem, zostaje tylko mały procent niepowtórzonych przeze mnie wiadomości.









4 komentarze:

  1. Trochę tego jest, ale do nauczenia się ;-) Chcę opanować do końca gimnazjum B2 (może kiedyś nawet podejdę do FCE) i muszę szczególnie popracować nad Perfectami, żeby mi się nie mieszały ze sobą. Co do słownictwa - umiem wiele tematów z listy, gdyż korzystam od jakiegoś czasu z repetytorium maturalnego na poziomie podstawowym, ale zastanawiam się, czy nie kupić sobie jakiejś książki Edgarda, która pozwoliłaby mi jeszcze podszkolić słownictwo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie skończyłem gimnazjum i mam zamiar w tym roku zdać FCE, więc spokojnie dasz radę. Ja na poważnie zacząłem brać angielski od drugiej klasy. Perfecty, hmmmm też mam z nimi czasami problem, ale nie sprawiają takich dylematów jak wcześniej. Ja osobiście używam Objective wyd.Cambridge i muszę powiedzieć, że jest całkiem nieźle przygotwane, a co do Edgara to nie mam żadnych książek z angielskiego, dlatego trudno mi polecić jakąkolwiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdradzisz sekret z jakiej to cudownej strony spisałeś te wymagania? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypadkowo znalazłem na stronie SJO (Szkoły Języków Obcych)

      Usuń